Դանդաղ վազք

Դանդաղ վազքը առողջ ապրելակերպի հանգույց է, որը թույլ է տալիս մարդուն լինել աշխույժ և առույգ:

Առավոտյան վազքը կարելի է սկսել  7 անց 45 րոպեից մինչև 9.00(ժամանակահատվածում կարող եք վազել) ,առանց  նախաճաշելու,350մ երկարություն:(Երկարությունը չարաշահել , վատ կարող է անրադառնալ օրգանիզմի վրա):Եթե վազքը սկսեք ավելի վաղ քան նշված է, ապա օրվա ընթացքում ձեր գլուխ հարավոր է ցավի:

Ցերեկային ժամերին  1անց 45 րոպեից մինչև 2.45 (ժամանակահատվածում կարող եք վազել),առանց ճաշելու,580 ից 700մ երկարություն:(Հիմականում օգնում է ազատվել  ավելնորդ  քաշից)Չարաշահելը  կրկնում եմ վատ է անրադառնալու օրգանիզմի վրա:

Երեկոյան ժամերն են 6.30 ից մինչև 7.45( ժամանակահատվածում կարող եք վազել).
օգտակար է առողջությանը,նպաստում է լավ շնչառությանը և ավելորդ քաշից ազատվելուն , նաև լավագույ ժամանակն է դանդաղ վազքի համար(երեկոյան):
Նշեմ որ վազքից հետո լոգանքը շատ լավ է անրադառնալու ձեր օրգանիզմի վրա:

Չսառեցնել մկանները:

Ինչպես նաև չէր  խանգարի 1 գավաթ տաք թեյը:

2 comments

  1. Armen

    Շնորհակալություն ձեր խորհուրդները ինձ շատ են օգնում

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s

%d bloggers like this: